12 November, 2005

gizem'cimden hediyeler,ey gidi blogun ilk gunleri


kahve ve cikolata bence dunyadaki en uyumlu tatlardir,ikisi birlesince keyfiniz de bir ayri olur.Benim favori  cikolatalarimdan biri GUYLAIN cunku  deniz kabuklarindandir.Fakat bu yanindaki guylain degil,tesconun kendi taklit urunu.bazen cimriligim tutuyorda,1 poundu bile esirgiyorum inanin ki.Ben arada bir fark goremedim,keyif de ayni keyifti.Isimlere onem veririm genelde ama zorliycaksa butcemi,zevkimden de alikoyamam kendimi:)Bende bir benzeriyle yetinirim Posted by Picasa

7 comments:

  1. Sibella merhaba, nihayet siten eski düzenine kavuşmuş.
    Eğer yukarıdaki gibi istenmeyen postalardan muzdaribsen, yapman gereken: setting--> comments-->
    "Show word verificatiom for comments?" sorusuna "evet" demek.
    Ben de kahvenin yanında yada çayın yanında çikolata yemeye bayılırım. Özellikle ülkerin antepfıstıklı çikolatası olursa deymeyin keyfime...

    ReplyDelete
  2. düzelteyim: verification :)

    Mouse sorununu da şu şekilde halledebilirsin. Template sayfasını açıyorsun. Sayfanın sonunda body html'den önce kopyaladığın cursor' u yapıştırıyorsun. Böyle yaparsan navbarın yerinden oynamaz.
    Kolay gelsin.

    ReplyDelete
  3. canim hayat tesekkur ederim cok.bu cikulata olayi sigarayi birakinca daha da iyi oluyor kanimca.aslinda benim sormak istedigim cok sey daha var ama utaniyorum artik:)sevgimle,ben seni link almaya gidiyorum simdi:)

    ReplyDelete
  4. meraba sibel, canimi cektirdi o güzel resim, su yorumu yazdiktan sonra hemen bi türk kahvesi yapicam, yalnizzz benim de bi sorum var :) hemde cok acemice, nasil link aliyosunuz yani bende bloumda altalta sizin bloglarinizi takip ettiim bloglar olarak sergilemek isterim ama nasil olur bilemem :) görüsmek üzere

    ReplyDelete
  5. Hmmmm , bayılırım bol köpüklü türk kahvesi ve yanında bitter çikolata. Vazgeçemediğim günlük keyiflerimden... Sigarayı bıraktığımdan beri kahveme çikolata eşlik ediyor ...
    Sevgilerimle:)

    ReplyDelete
  6. selam cimcime.aferin bize biraktik sigarayi.ben eskiden urk kahvesi diyince illa sigara da olsun isterdim,astim bunu ama sanki istanbulda olsam,arkadaslarim icerken bende icerim gibi geliyor 1 tane de olsa.burda kimse icmediginden daha kolay oldu vazgecmesi..cikulata ve kahve bence de super...sevgimle..

    ReplyDelete