06 November, 2005

BEN YINE KARISTIM:(

Sizin icin,bayram sonrasi soyle bir supriz yapayim istedim,hani bloguma yerlesmis olayim,karakterimi yansitan nesneleri ekleyeyim istedim sizler tatildeyken.Burasi benim kucuk dunyam ya,istedim ki eksik olmasin yunusum,cilegim(bir oglum olsa da adini yunus koysam yaaaaa,acaba kiza cilek nasil olur,abarti mi?elma gibi?gywnth paltrow misali)...Ben kendimce bu guzellikleri eklerken,baktim ki yine karistirmisim birseyleri,sayfanin su gumus rengi,blogger basligi hem kalinlasmis hem de kisalivermis.Valla nasil oldu bende anlamadim.Zaten boyle de bir ozelligim var anlamadan bozma ve tamir etme gibisinden.Ama bu sefer ne ben,ne de Kel duzeltemedik,kafayi yedik.Kisaca benim yerlesme olayim yine yarim kaldi kucuk dunyama,kirada oturan kiracilar gibiyim,duzeltmek istiyorum ama duzeltemiyorum.Hos burcukusu olmasaydi ben bu kadar susu bile zor koyardim bu kafayla,o kadar kitim ki bazen,devletsahin videosunu bile izleyemedim,kesildi durdu...

Neyse dostlar,eger ki bilenininz varsa,su garibi sevindirmek icin bir yardimda bulunsun.Su blog kardesligi falan,kimseden yardim yok,adamlara mail atiyoruz,otamatikman cevap geliyo,birsey de aciklamiyo,yada sorunu cozmuyo.Hadi ben biraz kitim da Kel de mi kit yaa kizcagiz o kadar herseyi beceriyo yani...

Valla yayinlamak istedigim ne guzel yemeklerim var,su basligi duzeltmeden icimden gelmiyo,bazen sinir oluyorum bu kadar mukemmelliyetci oldugum icin...Illa hersey olacak ve de tam olacak yani...

Hee bi de bu bloglara ayri bi mail de mi aciliyor ben anlayamadim,aciliyosa nasil?Ben saf saf yahoodan aldim da adresi:cilek_suyu@yahoo.co.uk her firsatta da tekrarliyorum ulasmak isteyen olur belki diye...

Boyle iste,hevesim kursagimda kaldi valla,simdi pzt.sabahi goruceksiniz su sirin cilegimi sevinceksiniz belki,sonra da tepesine bakip iyyyyyyyyyy diyceksiniz.Iste ben boyle hissediyorum...Mutlu pzt'ler olsun...

not:bu hafta misafirlerimiz var,ben basladim bile hazirliklara bu aksamdan.gorseniz pek bi mutluyum yani farkli yemekler pisirip sunabilicem diye.keske hep gelseler yaaaaaa.

6 comments:

  1. Sevgili Sibella tamamen deneme yanılma yöntemiyle yapmanı tavsiye ederim.Sayfanda değişiklik yaptıktan sonra hemen kaydetme ve prewiew bölümünden önce bir bak bence.Başlığın bulunduğu alanı büyütmek istersen rakamlı ayarların rakamlarıyla oynayabilirsin.
    sevgiler

    ReplyDelete
  2. walla ben cilei görünce cok beendim cok seker, blogda cok güzel, yukariya bakinca da hic IYY demedim ama tabi senin bloun, icine sinmesi önemli :D kolay gelsin

    ReplyDelete
  3. Ay keşke yardım edebilsem ama bende maalesef biraz cahilim bu konularda. Kolay gelsin...
    sevgilerimle:)

    ReplyDelete
  4. kizlar ya cok sekersiniz,valla nasil etkiliyo insani su yorumlar anlatamam.biz biraz daha deneyelim hallederiz herhalde yavastan.bu arada ben 78 dogumluyum,27 oluyorum galiba..30larimi iple cekiyorum.sagolun kizlar,gorusuruz,buyulu dunyanin,kucuk melekleri sizi:)

    ReplyDelete
  5. anaaa accegul daha neyiniz benzesin abicim 78liymis iste bizde bizdeeee :) benim annem ve arkadaslari hep derler ki 78liler kusaanda bi eksiklik varmis, olgunlasamazlarmis, bilmem siz ne düsünüosunuz, ama sahsen ben onlara yeterli kaniti saaliyorum, süper blog!

    ReplyDelete
  6. 78liler olgunlasamadiysa artik,bizim yeni nesile ne demeli,benim ufaklik erkek kardes 10 yas kucugum vallaha felaket yani,tek oglan diye de simarik heralde biraz,hos bende cok simartilmistim.napalim,biraz hayati olgunlasmadan karsilamkta fayda var sanirim zira kendisi fazla olgunlasmis dunyanin...saol bu arada,ben seni link alacagim,uyar mi?xxx

    ReplyDelete