15 November, 2005

Sanalmiyim,degilmiyim?

sanalmiyim,degilmiyim?

selam dostlar,iyi salilar olsun.Burcukusum yine sobelemis beni,bende zevkle sobelenme konusunu yaziyorum.su saklambac olayini ben cidden seviyorum,kitap konusunda sobelenmeyi beklerken,hatta bazen sobelenmeyi beklemeden yazarken,bambaska bir konuyla ilgili sobelendim bu sefer.sanalmiyim cidden bilmiyorum,ya da cok degilim bence.cunku ben cidden bilgisayarlardan,yapamadigim icin,nefret eden cinslerdenimdir.hani baglanti gec kalsa,iyyyy firlatmak isterim su makineyi.
gecen mayis ayinda aldik bilgisayari,benim icin her zaman iletisim makinesiydi daha cok,uzakta olunca daha cok anladim kiymetini cunku su net olayinin.ne zamandir gorusemedigim dostlarima kavustum vs.canim sikilinca da gazetelere bakardm o kadar.simdi ise benim icin ozel bir yeri var.6 eylulde portakal agaci ile tanistigimdan beri.o sayede linklerle tanistim ve bende sizlerden olmak istiyorum dedim ve bende basladim oldukca acemice.simdi ise blogum benim minik cilegim,hayatimin en buyuk mutlulugu...
daha fazla konusmadan sorulara ve cevaplara geciyorum:)
1-kac saat internetteyim?
en az iki saat,blogum icin.eger ki yapicak baska bir isim yoksa 5-6 saat maximum.dayanamiyorum uzun sure bilgisayar karsisinda kalmaya.sirtlarima agrilar giriyor,o yuzden ben hic bir zaman bir ofiste calisamam diye dusunmusumdur:)
2-her hangi bir mesajlasma yazilimi kullanirmiyim?
msn'i oldukca sik kullaniyorum:)
3-kac tane mail adresim var?
virgin neti de sayarsak 3 tane,ama sadece ikisini kullaniyorum:)
4-benimle butunlesen nick name im var mi?
ben kendimi bildim bileli amcam,halamlar bana sibilllllll derler,zaten burda da sibeli bu sekilde soylerler.sonra nasil olduysa sibos a dondu,coluk cocuk herkes sibos diyor.kardesim hasanin ayri bir sekli var,sibis diye,o yuzden sadece sevgi ve hasancim bana,sibisim derler.kuzenler cilek sevdamdan dolayi cilek diyolar,kardesim gecen gun cileksuyum dedi bana,arkadasi da miss blog diyor.hee kelly de sib,siibbies,sibella diyor.kisaca herkes beni ayri cagiriyor,ve bende herkesin bana ayri,ozel bir takma isim bulmasindan cokkkkkk mutluluk duyuyorum,sibel ismini de cok seviyorum ben ismim diye degil,butun nickler uyuyor sanki:)
5-internet ortaminda tanisip,gercek hayatimda pekisen arkadasliklar oldu mu?
hayir,olmadi ne yazik ki,arkadaslarim oldu,ama surmedi:)
6-internet uzerinden alis-veris yapiyormuyum?
ben kendim sahsen yapmadim hic,ama kelly bana ve kendine bir kac kitap ismarladi,turkiye'den.ben netten alisveris yaparmiyim bilmiyorum,cunku kendim dokunarak,bakarak almayi seviyorum herseyi:)
7-lutfen su cumleyi iki sn.dusunup ilk akliniza gelen cumleyi yaziniz.."ya internet olmasaydi....."
insan bazi seylerin onemini hayatinda yer ettiginde anliyor cidden,ben mesela cok derim uzun zamandir birisiyle konusmayip tekrardan konusunca,ben seni ne kadar ozlemisim ama anlamamisim diye.internet olmasaydi,uzaklar yakin olmaz,ben ailemle sik sik goruntulu,mesajli gorusemezdim,internet olmasaydi,bloglar olmazdi,burcu olmazdi,rahsan olmazdi,aysegul olmazdi,yeni dostlardan mahrum kalirdik,yeni guzel tariflerden,paylasmaktan:)

bende simdi kabul ederlerse sibel(sibel'in kahvesi),under the chuyner(rahsan) ve yesim'in mutfagindan yesim'i sobelemek istiyorum,buyurun paylasmaya kizlar...

sevgimle...

8 comments:

  1. yazdiklarini keyifle okudum sevgili cileksuyu :))

    ReplyDelete
  2. :) saol nur beyazcim,ben seni link alayorum hemen:)

    ReplyDelete
  3. seni sobelicektim sibella. yine kaçırdım:)başka sefere artık.

    ReplyDelete
  4. sefkili sibella, benim icin yerin cok özel, ilk defa senin tarafindan sobelendim :)) iyki de varmis gercekten internet, yoksa sen orada olucaktin yine ama biz seni taniyamiyacaktik, buarada sarjim bitio hemen ok e basiyim kapanicak yoksa, gene görüsürüsss, mucuk

    ReplyDelete
  5. buarada ben sana o cilekle ilgili bi mail daha aticam ama bitiyooo, yarin artik, mucuk

    ReplyDelete
  6. pinarcim acaba biz birbirimizi su kitap konusunda mi sobelesek ne dersin?kimse beni sobelemedi ama ben yazmakkkkkkkk iztiyorum..sevgimle:)

    ReplyDelete
  7. canim benim,ne guzel boyle seyler dusunmen benim hakkimda,bu kadar kisa surede..tesekkur ederim,bende senin icin oyle dusunuyorum inan ki,heoniz icin.sanki dunyanin tum iyi guzel insanlari burda topanmis gibi...hadi bakalim zevkle okuyacagiz..bu arada rahsan ya pinara da diyodum,su kitap konusunda sobelenmedik ya biraz daha mi beklesek,kndi kendimizi mi sobelesek aceba:)

    ReplyDelete
  8. Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. »

    ReplyDelete