22 November, 2005


Besamel Soslu Makarna

Bugunlerde ellerime nazar degdi,pisiremedigim gibi yazamiyorum da,halbuki sirada yapmak istedigim cok sey ve yayinlanmayi bekleyen iki tarifim var inanin ki...Bazen oluyor boyle gunler iste,getiremiyorum iki kelimeyi bi araya,akil baska yerde olunca,kelimeler de birlesemiyor tadinda,malzemeler de...

Ben makarnayi her gun yese bikmayanlardanim..Bu tarifi de en yakin arkadasimdan ogrenmistim,o da bir makarnacidir...Bu sefer tam tarife uyarak yapmadim,cunku sosum,sebzeli payimdam kalmisti,bende atmaya kiyamadigim icin hemen degerlendirmistim ertesi gun.Siz de makarnayi severseniz,besamel soslu makarnadan benim gibi gec haberin olduysa ya da omadiysa,buyurun hemen anlatayim.Tarif vermiyorum bu sefer,cunku tarifi verilicek bir sey yok:) hersey kiminle paylasicaginiza bagli,benim makarna kell ve bana tam yetti.Makarnayi hasliyalim,besamel sos yapalim(daha once iki defa vermistim tarifini),makarnanin uzerine besamel sosu dokup,rendelenmis peynirlerle,arzuya gore baharatla firina verelim,pisiversin eriyene kadar peynirler...Iste bu kadar,cabuk bir tarif size,hazirda besamel sos alabilme sansiniz da varken deneyin derim.Afiyet olsun,ben kelimelerimi ve kendimi toparlamaya gidiyorum...sevgimleeeee...

4 comments:

  1. bende makarnayi hergun yese bikmayanlardanim,hic denemedim besamelli,aksama yapim bari.ben firinda makarnayi portakal agacinda bi tarif bulmustum ondan yapiyorum,harika oluyor.yumurta ve yogurt karisimini haslanmis makarnayla karistirip ustune kasar ve teryagi, firina atinca,o yogurtlar oluyor peynir,cooook da lezzetli,yani denemediysen dene derim sevgili cileksuyu.ellerine saglik:)

    ReplyDelete
  2. tesekkurler tavsyen icin sevgili nurbeyazcim.deniyecegim,her turlu makarna tarifine acigim..:)sevgiler

    ReplyDelete
  3. siz var ya lezzet uzmanlari, makarnayi da bukadar zorlastirirsaniz benim gibiler ac kalmaya muhtac olur, kiskaniyorum ne yalan söyliyim ama nazar etmiyorum, etmiyorum ki bigün aska gelip mutfaga girersem sizin o süpper tariflerinizden birini calabileyim! sibel topla kendini hemen, sana ihtiyacimiz var bizim ;)

    ReplyDelete
  4. Sevgili arkadaşım makarna benim en sevdiğim yemek:)
    Ellerine sağlık nefis olmuş

    ReplyDelete