25 November, 2005


tesekkur cilek-i name

kelosum,sefacim,rahsancim buyrun buyrunnnnn,sibel'in cileklerine...oyle lop diye yok indirmek mideye..once hayran hayran bakilacak,masallah diyilecek,koklanacak misssss diyilecek,yavasca isirilacak,tadina vara vara cignenecek...mmmmmm diyip yutulacak..isterseniz sekerli,isterseniz yogurtlu,isterseniz sampanyali pretty woman misali..ask meyvesi bu ask yok oyle aceleyle yemek,keyfine varilacak...acele aska zeval verir zira,cilek de yapisir bogaziniza...

canim arkadaslarim,sadece tesekkur etmek istedim yardimlariniz icin,tabii yine cok konustum,sapti konu,zaten ben ancak daldan dala atlarim...sayenizde sayfam da,hayatimda renklendi..ne diyeyim hic eksik olmayin hayatimdan...askinizda cileginiz de,hayatinizin tadi da bol olsun..sarilirim,operim...

6 comments:

  1. sibellciimmm nekadar güzel olmus cilek resmin, zaten yorumlarini okudukca icim aciliyodu, simdi cilei hergördüümde, doganin mucizesi böyle bi sanat eserini, dahada acilacak icim! hele bide o capcanli kirmizisi yokmu, insani bakarken bile neselendiriyo! rica ederim buarada zevk walla zevk :)

    ReplyDelete
  2. My dearest Sibbies,
    I love the strawberry pictures.
    Your blog is so beautiful and colourful, even though I cant understand turkish yet ;) it really makes me soooo happy to look at cileksuyu. Seni Cok Seviyorum :)
    Kels xxx

    ReplyDelete
  3. kels+rahsan,cok sekersiniz,dunyanin cilekleri feda olsun size yaaa..sizi cok seven sibeliniz....

    ReplyDelete
  4. canım sibel im ya. yeni gordum. tsk ederım. sana bir suru cilek fotyosu topluyorum sonra yayına koyacagız daha bıtmedi. yılbasına dogru topluca verecem sana resımleri. sefa

    ReplyDelete
  5. hehe neyseki tek çilek manyagı olmadıgımı biliyorum bursadaki evimede çilekli kavanoz hediye getirmiştin banaaa minikim tek başıma 3 kilo çilek yeme rekorum var doyamıyorum çilek mevsimi gelsede yesek bol bol özelliklede annemin reçel yapmak için ayıkladıklarını aşırıp yemek daha zevkli :)))) öpücükler

    ReplyDelete